,

نکات طلایی مذاکرات تلفنی

woman with headphones 845x321 - نکات طلایی مذاکرات تلفنی

نکات طلایی مذاکرات تلفنی به شما دوستداران هنر بازاریابی تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطب را هدیه می‌دهد. در ادامه مقدمات نگرش بازاریابی بخصوص بازاریابی تلفنی را با همراهان آمیرال مرور خواهیم کرد.

  • تماس های قبل از ساعت ۹ برای دست یابی به تصمیم گیرندگان بسیار مفید است. خیلی از تجار موفق قبل از منشی ها میآیند وبعد از آنها میروند.
  • اولین ۱۵ دقیقه اوقات کاری موفق تر باشید. زیرا آهنگ مابقی روز شماست.
  • روز خود را با ورزش شروع کنید.
  • در ابتدای روز روزنامه نخوانید. افکارتان را بهم میریزد.
  • روز را با یک صبحانه خوب شروع کنید.نکات طلایی مذاکرات تلفنی - روز خود را با یادداشتی از برنامه روزانه شروع کنید
  • روز خود را با یادداشتی از برنامه روزانه شروع کنید.
  • منظم باشید.
  • فقط ۸% دلواپسی ها درست و بجاست. دلواپس نباشید.
  • صدای شما تنها چیزی است که شنونده در باره آن قضاوت می کند.
  • هیچکس از صحبت کردن با کسی که سرحال نباشد خوشش نمی آید.
  • قبل از شروع خود را در آینه نگاه کنید.مطمئن شوید ظاهر خوبی دارید.
  • میز کار تان را از وسایل متفرقه پاک کنید.
  • همیشه یک دفتر یادداشت ویک قلم در دسترس شماباشد.
  • آینه کوچکی روی میز کارتان باشد. چهره خود را در حین مکالمه کنترل کنید
  • در حین مکالمه لبخند بزنید. نکات طلایی مذاکرات تلفنی - در حین مکالمه لبخند بزنید.
  • در بهترین وضعیت شروع به کار کنید.
  • در حین تماس تلفنی خود را موفق بدانید.
  • خوب گوش دادن را تمرین کنید.حرف زدن خود را کوتاه کنید .
  • خود را جای مشتری بگذارید .
  • حرف طرف مقابل را قطع نکنید.
  • یادداشت بردارید .
  • فورا” نتیجه گیری نکنید.
  • بایک برنامه ریزی صحیح وتمرین ویک انگشت شماره گیر شما می توانید در آمد خوبی داشته باشید .
  • فقط تا اندازه ای از محصول باید شناخت داشت .
  • مشتری حوصله گوش دادن به سخنرانی معرفی کردن تخصصی محصول راندارد.
  • سعی کنید مشاور ومشتری راگرد هم بیاورید.
  • گذاشتن قرار ملاقات مهمتر از فروش است.قرار ملاقات کاری - نکات طلایی مذاکرات تلفنی
  • اگر قرار ملاقاتی نداشته باشید نمی توانید فروشی داشته باشید.
  • در دفتر یادداشت تان بررسی کنید مشتری شما کیست ؟ چه نیاز هایی دارد و چگونه او را باید مورد خطاب قرار دهید.
  • امروز اگر تلفن نزنید فردا پولی نخواهید داشت.
  • یک مبلغ فروش خوب نیاز به مسر بودن ومداومت دارد.
  • از اینکه تلفن زده اید عذر خواهی نکنید خود را برای ایرادات رایجی که ممکن است با آنها روبرو شوید آماده کنید.
  • هدف از فروش تلفنی فقط فروش است . بر وسوسه ی مکالمات طولانی غلبه کنید .
  • مشتری یابی کلید موفقیت شماست .
  • بدون شک مهمترین زمان در طی فروش شصت ثانیه اولی است که از در وارد می شوید اولین تا ثیرات واقعا مهم اند .
  • ۱- ۵ -۲۰ یعنی ۲۰ شماره گیری – ۵ قرار ملاقات گذاشتن – ۱ فروش کامل
  • واکنش منفی از جانب یک مشتری جدید قسمتی ذاتی از کار فروش است . شجاعانه با آن روبرو شوید این امر قسمتی از بازی است .
  • مدت لازم برای فائق آمدن بر عادات بد از پنج تا بیست و یک روز طول می کشد .
  • دو کار را در یک زمان انجام ندهید .مثلا حرف زدن با یک مشتری و یاد داشت کردن در مورد مشتری دیگر.
  • دست نوشته ای که با کلمات خود نوشته اید استفاده نمایید و اگر متوجه شدید که مقدار کافی قرار ملاقات به دست نمی آورید دست نوشته ی خود را دوباره بنویسید.
  • عموماً در مکالمات رسمی از کلمات عامیانه نظیر جانم ، چاکرم و . . . استفاده نشود .
  • مدت منتظر ماندن مشتری پشت خط کم شود .
  • تاکید بیش از حد بر احوال پرسی نشود .
8 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *